Orienteringsträning

Jag har gjort några orienteringsträningar som jag gärna delar med mig av. Skriv ut kartorna själv och stick ut och träna. De finns i min dropbox-mapp med orienteringsträningar. Där finns också en ocad-mall för att göra egna labyrintorienteringar.

Tänk på att inga kontroller finns uthängda.

  • Julgransintervaller. Orienteringsintervaller som jag gjorde för något år sedan. Vila vid de röda kontrollerna. julgran.pdf
  • Karta utan stigar. Vid Slätthult är det väldigt många stigar men här har jag tagit bort alla så kartan ser väldigt annorlunda ut. inga stigar.pdf
  • Labyrintorientering. Här har jag lagt en labyrint över kartan så det gäller att hitta en väg mellan kontrollerna utan att korsa någon linje i labyrinten. labyrint.pdf
  • Korridororientering 1. Korridor i små skogsområden och vägar i södra Trollhättan. korridor1.pdf
  • Korridororientering 2. Korridor runt slussar och fallen. korridor2.pdf
Lämna en kommentar

