Dagens karta 25 – Simorientering

bassäng

För ganska länge sen hade jag en serie där jag samlade intressanta och annorlunda kartor. Det var mest orienteringskartor jag hade med. När jag hittade denna karta där några orienterare i Lettland orienterar i en simbassäng var jag ju tvungen att ta med den. På deras hemsida finns bilder och även en film, självklart stämplar de SportIdent.

Jag har ganska stora problem med språket men de verkar ha en hel del inomhusorienteringar i idrottsanläggningar och andra ställen.

Lämna en kommentar

