Digitalt arkiv för orienteringskartor

arkiv

Nu har vi äntligen fixat ett kartarkiv i Vänersborgs SK. Här kan alla som vill ha ett eget arkiv för sina kartor. Här är mitt. Jag är ganska dålig på att lägga på GPS-rutten på kartan och analysera hur jag sprungit men en bild på kartan borde man väl klara av att lägga upp?

Tittade för ett tag sedan på mina gamla kartpärmar och funderade på om jag skulle slänga dem. Kan man verkligen göra det? Även om jag aldrig tittar på dem känns det illa att inte ha dem kvar. Kanske kan man lura någon att skanna in dem?

Lämna en kommentar

