Nattcup 25 februari

Nattcup. Andra kontrollen.

A post shared by Jonas G (@jonas106) on

Jag var banläggare för nattcupen som var i kväll vid Slätthult i södra delen av Trollhättan. Här är banorna, tyvärr sprang ingen den lätta banan. Jag tycker jag fick till ett par bra vägvalssträckor. Kanske borde jag förtydligat kartan runt slussarna. Jag fuskade ihop två kartor med skarven i slussleden och älven och det blev inte helt prefekt.
Se resultat på Eventor.

nattcup 2014-02-25.Lång
nattcup 2014-02-25.Mellan
nattcup 2014-02-25.Kortsvår
nattcup 2014-02-25.Kortlätt
Se resultat på Eventor.

2 thoughts on “Nattcup 25 februari”

Lämna en kommentar

